Arkiv‎ > ‎

Servicekurs ”Selge med et smil”

lagt inn 2. apr. 2012, 05:43 av Øksnes Næringslivsforening   [ oppdatert 13. aug. 2012, 06:50 ]

Øksnes Næringslivsforening tilbyr servicekurs for næringsdrivende i Øksnes.

 

Heving av denne type kompetanse er særdeles viktig for å øke attraktiviteten blant salgs- og servicedrivende i Øksnes. Vi mener at i det lange løp kan suksess bare oppnås ved å bygge sterke relasjoner med kundene. Ved å ta for seg hvordan vi bør yte service i kontakt med våre kunder. Her snakker vi om alt fra telefonkontakt til når kunden kommer inn i butikken. I disse møtene er det viktig å tenke over kroppsspråk, smil, blikk, ord, oppfølging etc. Kort sagt så vil kursholder komme inn på: Hva bør vi tenke på? Hva bør vi gjøre og si? Hva er en leders ansvar og hva er en medarbeiders ansvar? og konkret hva vi gjør i øyeblikket med kunden og ikke minst hvorfor vi bør gjøre og si en del ting og mottoet er at vi alltid hjelper kunden!

 

Etablere vi et tillitsforhold til kundene legges grunnlaget for bedrede salgsprestasjoner og økte markedsandeler. Dette kurset setter fokus på disse elementene og bidrar til å øke profesjonaliteten til bedriften din.

 

Kurset er på 3 timer og foredragsholder er Karianne B. Bråthen i fra Alsvåg.

 

Karianne er en internasjonalt sertifisert Co-Active Coach med skriftlig og muntlig eksamen fra London. I ryggsekken har hun cand. mag grad og studier fra BI, men det Karianne liker aller mest er å møte mennesker, dele av sine kunnskaper og være vitne til at andre tar grep om sine liv – tar førersetet, finner balansen. Hun caocher enkeltpersoner og team, hun kjører diverse kurs, hun leder konferanser/seminarer og hun leder utviklingsprogrammer for kvinner og for bedrifter mm.

 

Kursdato: 18. april i fra kl 18:00 til 21:00

Kurssted: Fredheim Gård og Bakeri Storgata 50

Kursavgift: 300 kr pr person i fra medlemsbedrift og 500 kr pr person i fra ikke medlemsbedrift

 

Påmelding:  post@oenf.no